FRIIDROTTSTRÄNARE

Börjar idag med att vara friidrottstränare med några vänner i min vanliga träningsgrupp.
Idag blir det dock bara jag och Johanna men vi ska hålla oss till två per gång eftersom det kan bli ganska mycket om man är fler är så. Så det ska bli super skojj!
OCH nu är det långhelg och fy fan vad najs! Det bästa med helgen är att jag fyller år på måndag, och det är traffic på lördag/imorgon och sen sover jag hos isa med henne & Jojo.Love! Även på tisdag ska jag träffa saknade Sanna.
Och vet vet vet vet ni? Jag kom på det precis.. höhö. Att jag alltid kommer vara ledig dagen efter min födelsedag vilket innebär att jag alllllltid kommer kunna göra vad jag vill på min födelsedags kväll! Eftersom jag fyller år den 30 april & det är en helgdag den 1maj. Naaajs! Bara för jag fyller år på världens bästa dag :D
oj vad detta blev långt





Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0